העובדים שלכם יכולים לתרום רבות ליעדי הגידול של הארגון, הן בגיוס של לקוחות חדשים והן בזיהוי של לקוחות פוטנציאלים, גם אם אינם חלק ממערך המכירות של החברה.

הפלטפורמה

מבית “כמהזה”, האתר הגדול בישראל להשוואת מחירים. פלטפורמה שתאפשר לך להגדיל את כמות הלקוחות החדשים ולייצר יתרון תחרותי משמעותי אל מול המתחרים שלך. ממשק אינטואיטיבי ופשוט שמאפשר למשתמשים להתחיל לעבוד באופן מיידי עם לידים והצעות מכירה.

היתרונות בתוכנית הפניות לעובדים

פרסום "פה לאוזן" והמלצות אישיות נחשב אמין ויעיל יותר משיטות פרסום מסורתיות ומאפשר להגיע לקהלי יעד חדשים, תוך קבלת המלצה אישית מעובד הארגון הנוסך ביטחון בהחלטת הלקוח.

שיפור תחושת השייכות
תוכניות עובד מביא לקוח מעודדות עובדים קיימים להיות מעורבים בצמיחת הארגון, מה שמחזק תחושה של שייכות ואחריות כלפי החברה.

מיתוג מעסיק
תהליך עובד מביא לקוח מייצר לעובדים אפיק נוסף אשר מרחיב את החיבור של העובד לארגון ויותר מכך, משפרת בעיני העובדים את תפיסת המעסיק כמוביל טכנולוגי ופרו עובד.

היתרונות לעובד המוכר

מרוויח. מאפשרים לארגונים להנות מהקשרים שבין העובדים לחבריהם כדי לעזור לארגון לצמוח באופן קל וחדשני, דרך אפליקציה סלולרית הכוללת אינטגרציה לרשתות חברתיות אונליין. נטוורקינג הוא כלי משמעותי וכל הצדדים מרוויחים בו – העובד הממליץ מקבל בונוס עבור עסקה ועלות הבונוס לחברה נמוכה יותר בהשוואה לתשלום לאמצעי פרסום אחרים.

היתרונות לחברה המפרסמת

מרוויחות לקוח חדש, ההמלצה עוברת לחברה רק לאחר אישור יזום של הלקוח הפוטנציאלי בדבר התענינותו במוצר, ע"י כך נוודא את איכות הלידים ונביא לשביעות רצון כל הצדדים המעורבים. החברה נהנית מקהלי יעד חדשים שלא היה באפשרותה להגיע אליהם בשיטות הפרסום המסורתיות ותשלם לעובד רק עבור עסקה שהתקיימה בפועל.

בנוסף עידוד עובדים להשתתף בתוכניות הפניה יסייע לעסק לטפח תרבות ארגונית חיובית שבנויה על שיתוף פעולה, עבודת צוות ומטרות משותפות.